Terminarz zajęć

TERMINARZ ZAJĘĆ
W LOKALU KLUBOWYM (Prądnicka 43)

rok szkolny 2021/2022

Grupy początkujące (dzieci umiejące rozegrać partię zakończoną matem)
Grupa 1 poniedziałek 17:00-17:50 (lokal klubowy), czwartek 17:00-17:30 (on-line) Paweł Mroziński
Grupa 2 poniedziałek 18:00-18:50 (lokal klubowy), czwartek 17:40-18:10 (on-line) Paweł Mroziński
Grupa 3 poniedziałek 19:00-19:50 (lokal klubowy), czwartek 18:20-18:50 (on-line) Paweł Mroziński
Grupy dla zawodników turniejowych (dzieci posiadające min. IV kategorię szachową)
średniozaawansowana
(ranking PZSz 1400-1600)
środa 17:30-18:20 (on-line)
piątek 17:00-18:20 (lokal klubowy)
Jacek Wolak
średniozaawansowana
(ranking PZSz 1600)
środa 18:30-19:20 (on-line)
piątek 18:30-18:20 (lokalu klubowy)
Jacek Wolak
zaawansowana
(ranking PZSz 1600-1800)
wtorek 18:00-19:00 (on-line)
czwartek 18:30-20:00 (lokal klubowy)
Bartłomiej Wiejaczka
młode talenty
(PZSz min. 1600, do 10 lat)

wtorek 17:00-18:00 (on-line)
czwartek 17:00-18:20 (lokal klubowy)

FM Dominik Marczuk
Grupa wyczynowa (finaliści MPJ, członkowie drużyn ligowych)
  wtorek 18:00-20:00 (zajęcia on-line)
czwartek 18:00-19:30 (zajęcia on-line)
GM Artur Jakubiec
FM Dominik Marczuk
Inne:
Ponadto odbywają się zajęcia indywidualne (najbardziej utytułowani zawodnicy klubu) i mini-zgrupowania.
Terminarz tychże spotkań jest ustalany na bieżąco z zainteresowanymi.
zależnie od potrzeb

TERMINARZ ZAJĘĆ KLUBOWYCH
NOWA HUTA (ZSOS nr 2, os. Teatralne 35)
rok szkolny 2021/2022

Grupy początkujące (dzieci umiejące rozegrać partię zakończoną matem)
Grupa 1 poniedziałek 17:00-17:30 (on-line), środa 17:00-17:50 (stacjonarne) Mariusz Lewicki
Grupa 2 poniedziałek 17:35-18:05 (on-line), środa 18:00-18:50 (stacjonarne) Mariusz Lewicki

Data aktualizacji: 15 września 2021 roku

Uwaga: W przypadku trudnej sytuacji epidemiologicznej lub wypadków losowych, zajęcia stacjonarne (w budynku klubu) będą odbywały się w trybie on-line.

O różnicach między grupami oraz o wysokościach opłat członkowskich można przeczytać >> tutaj <<.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *