TERMINARZ ZAJĘĆ
W LOKALU KLUBOWYM (Prądnicka 43)
rok szkolny 2021/2022
Grupy początkujące (dzieci umiejące rozegrać partię zakończoną matem) | ||
Grupa 1 | poniedziałek 17:00-17:50 (lokal klubowy), czwartek 17:00-17:30 (on-line) | Paweł Mroziński |
Grupa 2 | poniedziałek 18:00-18:50 (lokal klubowy), czwartek 17:40-18:10 (on-line) | Paweł Mroziński |
Grupa 3 | poniedziałek 19:00-19:50 (lokal klubowy), czwartek 18:20-18:50 (on-line) | Paweł Mroziński |
Grupy dla zawodników turniejowych (dzieci posiadające min. IV kategorię szachową) | ||
średniozaawansowana (ranking PZSz 1400-1600) |
środa 17:30-18:20 (on-line) piątek 17:00-18:20 (lokal klubowy) |
Jacek Wolak |
średniozaawansowana (ranking PZSz 1600) |
środa 18:30-19:20 (on-line) piątek 18:30-18:20 (lokalu klubowy) |
Jacek Wolak |
zaawansowana (ranking PZSz 1600-1800) |
wtorek 18:00-19:00 (on-line) czwartek 18:30-20:00 (lokal klubowy) |
Bartłomiej Wiejaczka |
młode talenty (PZSz min. 1600, do 10 lat) |
wtorek 17:00-18:00 (on-line) |
FM Dominik Marczuk |
Grupa wyczynowa (finaliści MPJ, członkowie drużyn ligowych) | ||
wtorek 18:00-20:00 (zajęcia on-line) czwartek 18:00-19:30 (zajęcia on-line) |
GM Artur Jakubiec FM Dominik Marczuk |
|
Inne: | ||
Ponadto odbywają się zajęcia indywidualne (najbardziej utytułowani zawodnicy klubu) i mini-zgrupowania. Terminarz tychże spotkań jest ustalany na bieżąco z zainteresowanymi. |
zależnie od potrzeb |
TERMINARZ ZAJĘĆ KLUBOWYCH
NOWA HUTA (ZSOS nr 2, os. Teatralne 35)
rok szkolny 2021/2022
Grupy początkujące (dzieci umiejące rozegrać partię zakończoną matem) | ||
Grupa 1 | poniedziałek 17:00-17:30 (on-line), środa 17:00-17:50 (stacjonarne) | Mariusz Lewicki |
Grupa 2 | poniedziałek 17:35-18:05 (on-line), środa 18:00-18:50 (stacjonarne) | Mariusz Lewicki |
Data aktualizacji: 15 września 2021 roku
Uwaga: W przypadku trudnej sytuacji epidemiologicznej lub wypadków losowych, zajęcia stacjonarne (w budynku klubu) będą odbywały się w trybie on-line.
O różnicach między grupami oraz o wysokościach opłat członkowskich można przeczytać >> tutaj <<.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *